قدس آنلاین: مدیرستاد خبری و سخنگوی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی از حضور بیش از ١٣ هزار نفری مردم خراسان شمالی از نمایش ها و برنامه های جانبی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی خبر داد.

استقبال ١٣ هزار نفری مردم خراسان شمالی از جشنواره تئاتر رضوی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، رضا لنگری  با اعلام این خبر افزود: در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی ٢٩ اجرا در سالن های گلشن، حافظ و تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه رفت.

وی اظهار داشت: در مدت ٥ روز اجرای نمایش های جشنواره، ١٤ نمایش در دو بخش مسابقه و ویژه به روی صحنه رفت که در هر روز ٣ اثر و هر اثر به صورت دو سانس اجرا شد.

لنگری تصریح کرد: در اولین روز از افتتاح جشنواره تئاتر رضوی، دو نمایش به روی صحنه رفت و نمایش "سردار" نیز که از آثار آخرین روز جشنواره بود به دلیل حضور و استقبال مردم، سه بار اجرا شد.

وی با اشاره به ظرفیت سالن های نمایشی که برای جشنواره در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: ٢ هزار نفر در هر روز به اجرای نمایش ها نشستند و علاوه بر آن در هر اجرا تعداد شرکت کنندگان گاهی بیش از صندلی ها بود و افراد روی زمین می نشستند و نمایش را تماشا می کردند.

لنگری اظهار داشت: در مجموع بیش از ١١ هزار نفر به تماشای آثار یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی نشستند و در بخش جانبی جشنواره که مجلس نقل خوانی توسط عزت الله مهرآوران، مرشد حسین مداح نیا و مصطفی سعیدی، هر شب در شهربازی بجنورد برگزار شد، نیز ٣ هزار نفر حضور داشتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.